Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Spletni izobraževalni program JUHEJ! RAZPRODANI SMO!
Spletni izobraževalni program JUHEJ! RAZPRODANI SMO! je namenjen vsem, ki pripravljate turistično doživetje in vsem, ki jih že tržite. Tudi tistim ponudnikom doživetij, ki ste že pridobili certifikat Slovenia Unique Experience.
KAKŠNO KORIST SI LAHKO IZVAJALCI TURISTIČNIH DOŽIVETIJ OBETAJO OD IZVAJANJA sip JUHEJ! RAZPRODANI SMO!?
S sodelovanjem v tem sip boste preverili, kako dosledno ste pri pripravi doživetja upoštevali trende, če ste res optimalno opredelili idealne kupce in predvsem to ali ste dovolj natančno definirali svojo konkurenčno prednost.
Vse to so dejavniki, ki odločilno vplivajo na prodajo vašega turističnega doživetja.
Sip sestavlja 7 modulov, ki si smiselno sledijo. Pri tem, da boste lažje korigirali in dopolnjevali vsebine vašega turističnega produkta vam bodo v pomoč preglednice in obrazci, ki so pripravljeni za vsak modul oziroma temo, ki jo ta obravnava, posebaj.
MODULI:
M1 PO JUTRU SE DAN POZNA
Opredelitev poslanstva/namena izvajanja tega izobraževanja; opredelitev vizije - vaše predstave o tem, kako prodajate in izvajate doživetje; opredelitev merljivih in časovno opredeljenih ciljev; vrednot, ki jih cenite in formiranje team-a za izvajanje tega projekta
M2 DOBRO BLAGO SE SAMO HVALI
Raziskava turistične ponudbe na makro- in mikrolokaciji, kjer izvajate doživetje in kako vam to koristi; kakšne so razvojne in podporne možnosti za vas kot izvajalca doživetja. V katero vas seže dober glas o vas?
M3 ZRNO DO ZRNA POGAČA
Opis in pregled doživetja kronološko in z vsemi sodelujočimi; kako je formirana cena produkta; katere so dosedanje marketinške in prodajne aktivnosti - načrtovane in dejansko izvedene?
M4 KAMEN NA KAMEN PALAČA
V kolikšni meri je vaš produkt usklajen s trendi iz Strategije slovenskega turizma 2022 - 2023; design in drugi 5 zvezdični elementi vašega doživetja
M5 OBLIČ MIZARJU, KOPITO ČEVLJARJU
Opredelitev ciljnih skupin kupcev, skupine idealnih kupcev in avatarja; ko boste poznali življenjski stil svojih kupcev, boste vedeli kje in kako komunicirati z njimi
M6 LONEC LONČARJA HVALI
Da boste lahko čim bolje prodajali svoje produkte, morate ugotoviti, kaj je tisto, kar vas loči od konkurentov. V čem ste drugačni, v čem ste boljši? Zakaj bi turisti kupili prav vaše doživetje in ne katerega drugega?
M7 DOBER GLAS SEŽE V DEVETO VAS
Komuniciranje; spletna stran z email-marketingom, izbrana socialna omrežja; koledar tem in načrt objav
BONUS: SMENJ BIL JE ŽIV
Organiziranje dogodkov z omejenim delom ponudbe (doživetja), ki bodo promovirali vaš produkt idealnim kupcem in širši publiki - kateri so to in kako jih izvajati
Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Bonitax, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.