Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Spletni izobraževalni program Na sejem po nove kupce je namenjen slovenskim izvoznikom - direktorjem in lastnikom malih in srednjih podjetij (MSP), odločevalcem v podjetjih, ki svoje izdelke/storitve izvažajo v tujino.
Aktivno ga izvajajo tržniki v izvoznih podjetjih, ki iščejo nove kupce v tujini, nato komunicirajo z njimi in jih s kakovostno in privlačno ponudbo prepričajo v sodelovanje. Pri izvajanju opisanega procesa razen tržnika sodelujejo tudi zaposleni z ostalih oddelkov podjetja: proizvodnje, marketinga, kadrov, financ in prava.
SIP Na sejem po nove kupce je razdeljen na 6 modulov, ki si smiselno sledijo in jih je za to, da se doseže optimalni rezultat, potrebno v danem vrstnem redu tudi izvajati.
Vsak modul vsebuje razlago teme, ki jo obravnava in pripravljene obrazce, ki jih mora izvoznik/izvajalec programa izpolniti, ko temo “predeluje”. Tudi obrazci si smiselno sledijo in vsi skupaj tvorijo takoimenovano Izvozno mapo, ki jo člani projektnega tima uporabljajo v tiskani ali on-line obliki.
V Izvozni mapi so zbrani vsi podatki o projektu - torej o procesu pridobivanja novih kupcev, o možnih virih financiranja in zavarovanja plačil in o teh kupcih. Vsi ti podatki skupaj predstavljajo osnovo za samozavesten začetek pogajanj na sestankih na sejmu.
V času izvajanja programa je izvoznik/vodja projektnega tima ves čas v stiku z mentorico v zasebni fb skupini, kjer z njo in medseboj komunicirajo tudi ostali uporabniki SIP Na sejem po nove kupce.
Mentorica je sicer vsem uporabnikom na voljo tudi za V & O enkrat v vsakem modulu – to je čas, ko odgovarja na vsa vprašanja v zasebni skupini na fb ali e-pošti direktno in takoj.
Predviden čas za izvajanje vsakega modula je 2 tedna; skupni čas za izvedbo celotnega programa je torej 3 mesece.
Koliko ur bo potreboval posameznik, da bo opravil vse naloge v modulu, ki ga bo obravnaval, pa je odvisno od več dejavnikov. Najpomembnejša sta dva: kako hitro v podjetju pridobivajo in razvrščajo podatke in kako hitro sprejemajo odločitve.
Čas izvajanja spletnega izobraževalnega programa Na sejem po nove kupce je sicer odvisen tudi od zunanjih izvajalcev, s katerimi bo izvoznik sodeloval: analiza trga, bonitetne ocene, finančna institucija – krediti, odkup terjatev, ipd. To še posebej velja v primeru, ko predstavljajo storitve zunanjih sodelavcev vmesni člen, ki mora biti izveden, preden lahko izvoznik nadaljuje z izvajanjem programa.
V kolikor se kateri od izvoznikov pripravlja na sejem, ki se bo odvijal prej kot čez 3 mesece, lahko izvaja program hitreje in se mu bo mentorica prilagodila.
Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Bonitax, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.