KAKO NAJ RES USPEŠNO OGLAŠUJEM TRENDOVSKO NOVO PONUDBO?

07.10.2021

 

Pripravite odlično spletno stran. Pripravljena mora biti tako, da bo vaše bodoče kupce pritegnila. Verjetno veste, da je bil še nedavno čas, ki ga imate na razpolago za to, da pritegnete obiskovalce svoje spletne strani, da na najej ostanejo dlje časa, 7 sekund. Raziskave kažejo, da se ja ta čas zmanjšal na 3 sekunde. Kaj pa zdaj? Prilagodite se in pripravite še boljšo spletno stran! Kako? O tem bomo govorili na zoom srečanjih v fb skupini PRODAJA IN MARKETING V TURIZMU, pridružite se nam!


Pred časam smo bili navajeni poslovati tako, da so potencialni kupci prihajali k nam v naše poslovne prostore. To je vejalo za vse gospodarske panoge in za vse tržne niše. Z razmahom interneta se je ta način poslovanja začel spreminjati in to do te mere, da so se naši fizični poslovni prostori v realnem svetu spremenili v digitalne poslovne prostore - v vaše spletne strani. Ja, tako je: vaša bivša pisarna ali turistična agencija se je spremenila v vašo spletno stran – v digitalno pisarno oziroma v vašo digitalno turistično agencijo! To je v letu 2021 najpomembnjši del vašega poslovanja, zato morate biti nanj še posebej pozorni!

Ta sprememba se ni zgodila zaradi pandemije in posledičnih korona ukrepov. Dogajala se je že pred letom 2020, ampak pri nas v Sloveniji kar precej počasi. Omenjeni ukrepi so zgolj pospešili to »prehajanje na digital«. In, če se tega že zavedate ali še ne, ta prehod je bil za vse nas zelo koristen. Zdaj, ko ste vsaj delno digitalizirali svoje poslovanje, vas bodo domači in tuji gostje lahko našli. Brez težav boste tudi lahko ohranjali stik z njimi, ne glede na to, kje na planetu se nahajajo. Koristi pa je seveda še veliko več.

 

V okviru vaše digitalne pisarne skrbite meddrugim tudi za seznam vaših obstoječih, torej dosedanjih kupcev/gostov. Aktivno pa se ukvarjate tudi s pridobivanjem bodočih kupcev/gostov. Oba seznama sestavljata vašo e-mail bazo, torej vaš seznam kontaktov, ki ste jih uspešno pridobili. Kakšnih kontaktov? Zakaj jih potrebujete? Zato, da jim boste pošiljali obvestila in novice o dogajanju v zvezi z vašim poslovanjem - tako boste najprej gradili prepoznavnost vašega podjetja in ponudb, oglaševali te ponudbe, utrjevali pripadnost obstoječih in bodočih gostov/kupcev vaši nastajajoči blagovni znamki... In vse te goste vedno bolj navduševali nad svojo ponudbo, dokler ne bodo »zreli« za to, da jo kupijo.

 

Kako pa vam je uspelo pridobiti »nove kontakte«? Najpomembnejši način za to je takoimenovani »lead magnet« ali magnet za pridobivanje novih sledilcev. V večini primerov je to freebie. - Freebie je brezplačno darilo nižje vrednosti za vaše sledilce. Naziv »freebie« prihaja iz angleščine in pomeni free of charge - torej plačila prosto, brezplačno. - Uporablja se za to, da z njim te nove sledilce pritegnete. Oni dobijo od vas to darilo, ki bo zanje na nek način koristno, vi dobite od njih njihov e-mail naslov in jih tako lahko vpišete na svoj seznam oziroma v e-mail bazo kontaktov.

 

E-mail baza je zgolj in samo vaša! Vi lahko članom te baze pošiljate karkoli želite in kadarkoli to želite. - No, tudi to ima svoje zakonitosti, ki jih morate spoznati. - Ampak, vaše obveščanje oseb v tej vaši bazi upravljate sami. Ni odvisno od tega, kaj vam omogoča ali dovoli nekdo oziroma nekaj drugega. Na primer facebook in njegov večno spreminjajoči se algoritem! Na fb lahko počnete to, kar vam fb dovoli. Na svoji spletni strani pa lahko počnete to, kar si sami dovolite - kar želite, torej! In nihče drug vas ne omejuje. Razen trendov, ki se sčasoma spreminjajo.

 

Zapomnite si dejstvo, da je vaša spletna stran vaša. Na njej lahko objavljate to, kar se vam zdi pomembno in potrebno za vaše sledilce in kupce. In na njej, torej v vaših digitalnih poslovnih prostorih poslujete v skladu s svojimi pravili, ne pod pogoji, ki vam jih postavljajo drugi (beri lastniki in upravljalci socialnih omrežij)!

 

Rezime: svojo trendovsko novo ponudbo objavite v svoji digitalni pisarni, opremite s privlačnimi fotografijami in jo »komunicirajte« na socialnih omrežjih. In pridružite se nam na zoom srečanjih!

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.