TRENDOVSKA NOVA PONUDBA – ZAKAJ JO POTREBUJETE?

15.10.2021

 

 

Vaša ponudba bo postala nova, ko jo boste prenovili ali ko boste pripravili kakšno povsem novo. Trendovska pa bo postala takrat, ko boste vanjo vnesli trende. Če boste upoštevali trende tudi pri oglaševanju in prodaji, pa bo postala tudi res zelo privlačna. In takšna, kakršni se vaši idealni gostje/kupci sploh ne bodo mogli odreči!


Kaj pa so trendi? Kaj in kateri so trendi v turizmu in kako jih lahko vnesete v svoje ponudbe? Zakaj bi to sploh naredili, s katerim namenom? 

Trendi so novosti, s pomočjo katerih veliko lažje pripravite svoje bodoče kupce najprej v ogled vaše ponudbe, kasneje pa tudi v nakup. So tudi tisti dejavniki, s katerimi zlahka pripravite že obstoječe kupce, da se vedno znova vračajo k vam. To so tudi daleč najbolj pomembni razlogi, zaradi katerih se morate s trendi ukvarjati.


Vsi poznamo modne trende, uveljavljene pri oblačilih, ki se ne spreminjajo le enkrat letno, ampak celo dvakrat! No, čeprav je modna industrija ena vodilnih v svetu, ima eno res veliko pomanjkljivost: nikakor ne moremo zanjo trditi, da je trajnostna. Ker pač res ni.

Trendi se v drugih gospodarskih panogah prav tako pojavljajo, se pa ne menjujejo tako pogosto. Eden od najpomembnejših takih trendov, ki se k sreči vedno bolj uveljavlja, je trajnost. Torej storitve, izdelki, ponudbe..., ki delujejo na osnovi koncepta trajnosti. Nekaj, kar dolgo traja in se torej malo ali sploh ne spreminja.


Trendi v turistični panogi so še posebej pomembni zdaj, v času, ko gospodarstvo po celem svetu okreva po pandemiji in ukrepih, ki jih je ta povzročila. Najpomembnejši med njimi je prav gotovo trajnost: torej ohranjanje narave in naravnih danosti, ohranjanje lokalne kulture, izročil in tradicije. Med naštetim je zelo pomembno tudi ohranjanje prehrambne dediščine in hrane, ki zrase lokalno: pri nas doma. 

Še en zelo pomemben trend se vedno bolj uveljavlja tudi v slovenskem turizmu: zeleno. Postal je že pravo gibanje. Sledite mu tudi vi, prilagodite vaše ponudbe zelenemu in trajnostnemu konceptu!
Veliko informacij o obojem najdete na spletnih straneh STO, na Poslovnih straneh: https://www.slovenia.info/sl/poslovne-strani/zelena-shema-slovenskega-turizma

V turistični panogi se uveljavlja tudi oblikovalski trend: kako pripraviti trendovsko ponudbo, ki bo vsebovala elemente vizualnega oblikovanja. Te elemente je nujno potem uporabiti še v oglaševanju. Tu se uveljavlja trend »biti instagramabilen«...
Daleč najbolj učinkovita pa je uporaba trenda o pripovedovanju zgodb. S pomočjo zgodbe, ki jo morate vplesti že v načrtovanje vaše nove ponudbe, boste dosegli izjemno dobre prodajne rezultate. In ni res, da se ne da vključiti zgodbe kar v katerikoli turistični produkt: ravno nasprotno, še kako se da! In postalo je tudi že nujno...


Ker se morate naučiti, kako uporabljati storytelling v poslovanju, spremljajte naše objave v fb skupini PRODAJA IN MARKETING V TURIZMU. 

Če vas pestijo težave pri prenovi ponudb ali pri pripravi povsem novih, se prijavite na brezplačen strateški posvet, kjer bomo skupaj našli rešitve za še tako težke izzive, s katerimi se morda soočate: https://bonitax.si/svetovanje/.

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.