5 KORAKOV DO USPEŠNE PRODAJE TURISTIČNIH PRODUKTOV V LETU 2022

16.02.2022

 

Ne glede na to, kako kakovostna je vaša ponudba, jo morate znati tudi prodati. Brez prihodkov, torej brez denarja, ne more poslovati nobeno podjetje...
Kaj morate torej nujno upoštevati, da bo vaša prodaja v letošnjem letu gladko tekla?


Najprej morate imeti pripravljeno trendovsko novo ponudbo - to bo vaša ponudba, obogatena tako, da vanjo vnesete trende, ki so v turizmu v letošnjem letu aktualni. Nato pripravite sledeče:

1. Prenesite svoje poslovanje v svojo digitalno turistično agencijo oziroma pisarno: na vašo spletno stran. Naredite to tako, da bo ponudba na njej predstavljena jasno, enostavno in pregledno. Daljše opise posameznih storitev (ali ponudb, če jih nudite več) pripravite na podstraneh, kamor bo vaše sledilce prenesel en sam klik.
Ne pozabite: zmeden um ne kupuje!

2. Pričnite uporabljati e-mail marketing;
to pomeni priprava in objava novice oziroma bloga o dogajanju na vaši mikrolokaciji in v tesni povezavi z vašo ponudbo. Novico objavite enkrat tedensko vsak teden, spisana pa mora biti tako, da bo dovolj privlačna za vaše nove goste, saj bo njim tudi namenjena. Teme, o katerih boste pisali v novicah, morajo biti dovolj privlačne, da si jih bodo naslovniki iz vaše e-mail baze vsak teden zares želeli prebrati. 

3. Pripravite lead magnet ali freebie.
Kot veste, je to brezplačno darilo manjše vrednosti, ki bo nekako omogočilo vašim bodočim gostom, da se čisto praktično seznanijo s kakšnim izbranim manjšim delom vaše ponudbe. Freebie je hkrati tudi odličen magnet za pridobivanje e-mail naslovov vaših potencialnih kupcev, torej za gradnjo vaše e-mail baze.

4. Informacijo o tem, da ste objavili novo novico na vaši spletni strani, delite z naslovniki v vaši e-mail bazi.

5. Isto informacijo delite še na socialnih omrežjih, na tistih, kjer ste res aktivni. Najpomembnejši med njimi je v Sloveniji Facebook, zlasti, ko gre za oglaševanje in prodajo B2C. Ker v turizmu na nakupne odločitve izredno močno vplivajo kakovostne fotografije, uporabljajte tudi Instagram, a na začetku le kot portal za objavljanje fotografij vaše ponudbe in destinacije. Uporabe socialnih omrežij se je potrebno naučiti, zato je bolje, da jih uporabljate manj, tiste izbrane pa res maksimalno.

 

Seveda morate najprej pripraviti kakovostno in čim bolj trendovsko novo ponudbo. Ko vam bo to uspelo, bodo na vrsti zgoraj našteti koraki, ki vam bodo pomagali do uspešne prodaje. Še več: pomagali vam bodo tudi pri ohranjanju stika z že obstoječimi gosti, ki so v vaši ponudbi že uživali.

Ker verjetno želite o tem izvedeti šekaj več, se nam pridružite na zoom srečanjih in v Fb skupini PRODAJA IN MARKETING V TURIZMU: https://www.facebook.com/groups/429831748102182. 

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.