DIGITAL BUSINESS DAY ali B2B srečanje

27.02.2022

 

Če ste eden tistih malih ali mikro podjetnikov, ki je v predkoronskem času občasno sedel v avto in se s kakšnim sodelavcem odpeljal na ogled specializiranega sejma v sosednje države, ste prav gotovo doživeli poučen izlet. - Z zasebnega vidika je to res bil izlet.

Kako pa je potekal poslovni del obiska sejma? Ste se nanj pripravili? Ste si zadali kakšen cilj? In - ali ste ta cilj tudi dosegli?
Če niste realizirali nobenega poslovnega cilja, lahko mirno trdite, da »ste pustili denar na mizi«! Ali, kot bi rekli ekonomisti: povratka na investicijo ni bilo oziroma je bil negativen.

V času pred korono in posledičnimi ukrepi smo na Bonitaxu izvajali raziskavo o tem, kako se slovenski mali podjetniki pripravljajo na obisk mednarodnih sejmov. Odgovori, ki smo jih zbrali, so bili zelo zaskrbljujoči. Odstotek tistih podjetnikov, ki so se na obisk sejma dejansko pripravili, je bil zanemarljiv. Enake odgovore smo dobili tudi pri predstavnikih tujih sejmov za Slovenijo, ki obiske sejmov organizirajo. Neverjetno!

Ker se je bilo treba v času korone in ukrepov znajti, so prireditelji seveda začeli organizirati sejme na spletu. Isto se je zgodilo s »speed dating« poslovnimi srečanji oziroma z B2B dogodki. Občutek med online pogovorom res ni povsem isti kot bi bil, če bi se srečanje odvijalo v živo, je pa to vsekakor zelo dobrodošla nadomestna možnost. In prav je, da se jo navadite uporabljati.

Ker se približujemo datumom v marcu, ko se bo odvijal mednarodni sejem ITB Berlin, je čas, da tudi vi razmislite o tem ali bi se tega sejma udeležili. Nudijo tudi takoimenovano hibridno možnost udeležbe, torej udeleležbo preko interneta. Ni vam treba niti kupiti vstopnice za ogled celotnega sejemskega dogajanja, že nakup vstopnice za DIGITAL BUSINESS DAY vam bo omogočil komunikacijo s potencialnimi tujimi kupci, ki bodo lahko k vam pripeljali tuje goste.

 

Ampak, če želite doseči dobre rezultate z udeležbo na DIGITAL BUSINESS DAY, se morate na dogodek primerno pripraviti. Kaj to pomeni?

1. Svojim bodočim kupcem boste morali pokazati vaše digitalne poslovne prostore, torej: vašo spletno stran.
Ste ponosni nanjo? Jo z veseljem pokažete poslovnim partnerjem vsakič, ko se za to pokaže priložnost?
Kako pa nanjo reagirajo vaši kupci? Jim je všeč, jo pohvalijo? Jo z veseljem delijo med svoje prijatelje?
Če te trditve ne držijo, imate resno težavo!


2. Na vaši spletni strani mora biti odlično predstavljena vaša ponudba. Kaj pomeni odlično predstavljena ponudba?
Najprej bodo vaši sogovorniki hočeš-nočeš dobili nek vtis o vaši digitalni turistični agenciji, nato bodo dobili nek vtis o tem, kako je vaša ponudba predstavljena. Ali ste se za to predstavitev dovolj potrudili ali ne? Ste poskrbeli za to, da so fotografije in videi pripravljeni dovolj kakovostno, torej profesionalno? So prevodi tekstov v ponudbi in tudi sicer na spletni strani delo profesionalca ali ste to nalogo opravili kar sami? Saj vendar vedno komunicirate s kupci tudi v tujih jezikih, to pa res ne bi smel biti problem?! Bo, če prevodi ne bodo brezhibni. S to napako boste pokazali, da niste sposobni pomisliti na vse in se za prodajo tudi dovolj potruditi, pa naj stane, kar hoče. Pojavi se vprašanje, koliko od tega, kar prikazujete, tudi dejansko drži?

 

3. Predstavitev ponudbe, torej vaših storitev in izdelkov je dobro pripravljena. Kako pa je s kakovostjo same ponudbe? Izkušeni poslovneži bodo takoj videli ali ste se res temeljito pripravili na B2B srečanje ali ne.
Če ste v zadnjih mesecih pripravljali svojo novo ponudbo, jo obogatili s trendi, ki so v veljavi in jo pripravili za idealne kupce, ki jih bodo pritegnili vaši atributi (vaše znane konkurenčne prednosti), potem ste svoje delo zelo dobro opravili.
Če niste prepričani, da je vse to res, imate še nekaj dni časa, da vašo trendovsko novo ponudbo ustrezno »popravite«. Zakaj trendovsko? Ker je obogatena s trendi.
Nato bo popravkov potrebna tudi predstavitev vaše trendovske nove ponudbe.

 

4. Kako uspešno uporabljate e-mail marketing? Ali ga sploh uporabljate? Če ne, zakaj ne?
Se vam zdi, da to ni nujno, povrhu vsega pa je to najbrž spet še ena od stvari, ki se jih bo treba naučiti uporabljati in jih potem dejansko tudi izvajati?
Je e-mail marketing odlična priložnost ali zgolj nepotrebno dodatno delo?
Odgovor vsebuje prvi del vprašanja. Je odlična priložnost za to, da vsak teden in z vsako objavljeno novico, na katero boste usmerili svoje idealne kupce, pripovedujete kaj novega o atributih vaše ponudbe in destinacije.
Če vam je uspelo k pripravi vaše trendovske nove ponudbe pritegniti še partnerje iz katere od ostalih tržnih niš, torej ponudnike drugih storitev in izdelkov, ste zmagali že s samo ponudbo. Drug pomemben dejavnik pa je ta, da lahko objave za novice in socialna omrežja pripravljate skupaj, torej zaporedoma vsak od sodelujočih v skupni ponudbi.

 

5. Uporaba socialnih omrežij - ali ta del posla obvladate ali se vam to samo zdi?
To, da čim več objavljate na svojem zasebnem profilu samo po sebi niti ni neka težava, včasih se vam pa le zgodi, da nimate pravih idej za to, o čem naj bi vaše objave govorile?
Tak način razmišljanja ubija vaš posel. Zagotovo!
Pripraviti morate načrt tem in koledar objav za nekaj časa v naprej (vsaj za 4 tedne). Če in ko boste to naredili, boste ugotovili, da se vam je pri delu kar naenkrat začel pojavljati čas, ki ste ga pred tem imeli zmeraj premalo? To pa bo moč organiziranja poslovanja! In ta »nov« čas boste lahko koristno uporabili za kaj drugega, tudi, če bo to razmišljanje o vašem lastnem, težko zasluženem dopustu!
In vaš zasebni profil naj to tudi ostane. Če pa želite povečati in izboljšati prodajo z uporabo socialnih omrežij, postavite poslovni profil za svoj posel. In tam komunicirajte s svojimi obstoječimi in potencialnimi novimi gosti/kupci. Ne s prijateljico, bivšo sodelavko ali mamo. Z njimi delite svoje aktualne skrbi, recepte in nove ideje na zasebnem profilu.

 

Ker vas verjetno o tej temi zanima še kaj več, vas vabim, da se udeležite našega naslednjega zoom srečanja na temo priprav na udeležbo DIGITAL BUSINESS DAY-a, ki se nezadržno bliža.

Vabljeni seveda tudi vsi tisti, ki razmišljate o udeležbi na kateremkoli drugem B2B dogodku!

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.