OHRANJATE STIKE Z OBSTOJEČIMI GOSTI/KUPCI? Kako?

29.06.2022

Zakaj bi pravzaprav to počeli?


Ker vas "negovanje" obstoječih kupcev z namenom, da jim boste kmalu spet prodali kakšno svojo storitev, stane do 12 x manj kot pridobivanje novih. Zato!


1. POSNEMITE SVOJE DOGODKE, DOŽIVETJA, VODENJA...

Skratka, posnemite izvajanje svojih storitev med tem, ko jih izvajate in če se le da, z gosti na posnetkih. Pri tem seveda ne pozabite na GDPR. Svoje goste lahko snemate le, če vam to dovolijo oziroma, če bodo pripravljeni pri tem sodelovati.
Fotografirajte in snemajte videe, čim več obojih, kajti kasneje, v času, ko bo glavna turistična sezona že zdavnaj mimo, vam bo velik izbor foto in video posnetkov prišel zelo prav. Kako?
Uporabili jih boste za objave v svojih e-novicah in na socialnih omrežjih. Kaj objavljati v e-novicah, na facebooku in instagramu je ena od večjih težav mikro in malih podjetnikov v turizmu. Zato se pripravljajte na to že zdaj, ko traja glavna sezona in ko je tujih in domačih gostov pri nas največ! Avtentični zapisi in originalne fotografije ter videi imajo daleč največji odziv pri obstoječih kupcih, prav tako pa tudi pri vseh tistih, ki bodo vaši gostje/kupci šele postali.
Kaj je lahko še bolj prepričljivo kot video zadovoljnih gostov med uživanjem pri vas? Bodoči kupci morajo videti prav to - vaše goste, ki pri vas uživajo - vaše resnične goste, ne posnete reklame!

 

2. POVABITE SVOJE GOSTE, DA VAM POŠLJEJO FOTOGRAFIJE IN VIDEE, KI SO JIH SAMI POSNELI

Uredite podstran na svoji spletni strani, ki naj bo namenjena izključno tovrstnim posnetkom. Večini vaših gostov bo všeč, če bodo tudi njihove avtorske fotografije in videi prikazovali, kako lepo so se imeli pri vas.
Prav tako občasno uporabite posnetke gostov tudi v objavah v e-novicah in na socialnih omrežjih - če so vam to dovolili, seveda.
Objavljanje avtentičnih videoposnetkov gostov vam bo omogočilo zelo dobro reklamo, gostje bodo še dodatno zadovoljni (s tem se bo povečala njihova pripadnost vaši blagovni znamki in storitvam), za piko na i pa bo to za vas popolnoma brezplačna reklama!


3. INTERVJU

je še en preprost način, kako pridobiti ideje za teme, iz katerih boste v naslednjih mesecih pripravljali e-novice na svoji spletni strani in objave na socialnih omrežjih. Tako boste ohranjali stik z obstoječimi kupci in hkrati pridobivali nove - kajti, kot rečeno: izjave obstoječih gostov, ki so vašo ponudbo že preizkusili, bodo najbolj prepričljiva reklama, kar si jih sploh lahko želite! Še tretja korist pa bo ta, da boste iz prve roke izvedeli, kako zadovoljni so gostje z vašimi storitvami in če morda niso - kaj morate spremeniti, da bodo.
Kako opraviti intervju? Pred odhodom postavite svojim gostom nekaj vprašanj, ki si jih že v naprej pripravite. Seveda naj bodo to vprašanja, na katera si res želite dobiti odgovore. Npr.: kako so bili zadovoljni z izletom, nastanitvijo, doživetjem, vodenjem... kaj je nanje pustilo najmočnejši vtis? Ali jim morda kaj ni bilo všeč! Ne postavite več kot 4 ali 5 vprašanj, to bi lahko vaše goste odvrnilo od pogovora z vami. Pogovor posnemite, če bodo dovolili, če ne, si odgovore zapišite v telefon ali pa na dober star način kar v beležko.
Goste prosite tudi za oceno vaših storitev na spletu, če to omogočate.


4. DNEVNIK DOŽIVETIJ MOJIH GOSTOV

Vašim gostom se večkrat pripeti kaj nepričakovanega, kar jih začudi, prestraši, nasmeji... Vpisujte takšne dogodke v omenjeni dnevnik. Zapisi v njih vam bodo služili kot navdih za objave v e-novicah in na socialnih omrežjih v mesecih, ki prihajajo in v katerih bo gostov gotovo manj.
Ni vam treba povedati imen tistih, ki so se jim takšni dogodki pripetili. Če se bodo strinjali, pa naj vam jih opišejo sami in posnetek takega opisa dogodka objavite. Saj veste: avtentične izjave vaših gostov o tem, kako lepo so se imeli pri vas in z vami, so zlata vredne...


5. POTOPISI

Zdaj, na višku sezone, pripravljajte koncepte za potopise. Samo koncepte. V jesenskih in zimskih mesecih jih boste nadgradili in iz njih pripravili fb live-e ali zoom srečanja. Tako boste torej ohranjali stik z obstoječimi gosti in pridobivali nove. V vsebino potopisov vključite tudi vse doslej našteto, torej vtise gostov, ki so pri vas že bili in so tako postali navdušeni ambasadorji vaše blagovne znamke in ponudbe - ali po domače, vključite vtise gostov, ki so vaše ponudbe že preizkusili in so jih te navdušile. Tovrstni gostje bodo z veseljem govorili o dopustu pri vas vsem svojim prijateljem, sorodnikom, sodelavcem... To je reklama "od ust do ust", ki ima daleč največje učinke in je prevzaprav sploh ni mogoče plačati, tolikšna je njena vrednost. Vi pa je boste deležni brezplačno!


6. ZAHVALNO PISMO

Pošljite svojim gostom zahvalna pisma, potem, ko bodo odšli od vas. Zahvalite se jim, ker so izbrali prav vas za svoj dopust, izrazite željo, da se k vam ob kakšni naslednji priložnosti spet vrnejo in jim povejte, da boste zelo veseli, če vas bodo priporočali prijateljem. Če tega niste naredili že prej, jih povabite, da se vpišejo na vaše e-novice in da vam začnejo slediti na socialnih omrežjih, ki jih uporabljate.
Pošljite jim tudi novoletno čestitko.
Oboje lahko pošljete po mailu, vendar ne kot e-pošte brez naslova, ki bo poslana celotni vaši bazi. Vsako tako pismo ali čestitka morata biti pripravljena za posameznega gosta, ki ga morate tudi nasloviti z imenom. Če boste omenili kakšen dogodek, ki se jim je zgodil medtem, ko so bili pri vas na dopustu, bodo vaše pošte še bolj veseli. Vedeli bodo, da je pismo dejansko namenjeno prav njim osebno in bodo to cenili.

To so na videz majhne, nepomembne geste, ki imajo velikansko moč. Poskusite, presenečeni boste!


7. POSLOVILNO DARILO

Ob odhodu podarite svojim gostom nekaj, kar jih bo spominjalo na vas in na dopust, ki so ga preživeli pri vas ali z vami. Če bo tudi uporabno, bo še toliko bolj dobrodošlo.
Darilo naj bo nizke vrednosti. Če sodelujete še s katerim drugim podjetjem z vaše destinacije, se dogovorite za kakšno darilce, ki bo predstavljalo obe podjetji.
Povdarek ni na obdarovanju kot takem, ampak na tem, kaj boste podarili - nekaj, kar bodo gostje lahko uporabljali kasneje doma, zato pa jih bo spominjalo na vas!
Gostom bo všeč pozornost, zato si vas bodo zanesljivo zapomnili. In še raje vas bodo priporočali prijateljem. Če boste podaljšali sezono še v jesen in zimo, se bodo v tem času zelo verjetno spet vrnili k vam, čeprav morda za kak dan manj kot sredi poletne sezone.

 

Vse našteto boste s pridom uporabljali kot teme za objave na socialnih omrežjih, predvsem pa kot teme, o katerih boste pisali v vaših e-novicah - ko boste izvajali e-mail marketing.

Zakaj pa bi sploh izvajali e-mail marketing?

Ker je to odličen način za ohranjanje stika z obstoječimi kupci, prav tako pa za pridobivanje novih kupcev. Še posebej uporaben je v turistični panogi. Le kdo si ne bi želel občasno prebrati kakšne vznemirljive novice z destinacije, kjer je preživel dopust? In si ogledati nekaj privlačnih fotografij ali kakšnega videa, ki kar vabijo nazaj v ta kraj in k ljudem, ki te nepozabne dopuste omogočajo? K vam torej?

Če se boste naučili pripravljati privlačne novice, boste z vsakim mailom, ki ga boste poslali, prejemnikom omogočili nekaj minut odklopa od vsakdanjega prehitrega tempa življenja in skrbi, ki jih tarejo. Hkrati boste v njih vzbujali željo po daljšem odklopu, po ponovnem dopustu pri vas... In oboje je namen, s katerim boste pričeli izvajati e-mail marketing.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.