V JASNOSTI JE MOČ

28.12.2020

Vsebine, ki jih objavljamo na svoji spletni strani, blogu in socialnih omrežjih so tiste informacije, s katerimi pridejo bodoči kupci najprej v stik z nami.
Če te govorijo o delu, s katerim se ukvarjamo, o izkušnjah, ki jih imajo naši dosedanji kupci z nami in dajejo vtis povezane celote, temu pravimo, da so naše objave konsistentne. Na tak način naredimo boljši vtis na obiskovalce svoje spletne strani, bloga in socialnih medijev. To ustvarja vtis preglednosti in razumevanja, s čem se ukvarjamo. Obiskovalec takoj razume, kaj delamo in na kakšen način.

Tak vtis zadovolji obiskovalčevo potrebo po razumevanju (tega, s čem se ukvarjamo) in jasnosti (kako to izvajamo).
Tako nas obiskovalec na spletu spozna. Zaradi naštetih atributov mu postanemo všeč.

S spletne strani sname kakšno brezplačno darilo, ki smo ga pripravili zanj in ga preizkusi. Če je to darilo (v angleščini freebie - payment free, torej plačila prosto) pravilno pripravljeno, je bodočemu kupcu tudi to všeč. S pomočjo tega freebie-ja je odpravil manjšo težavo, ki ga je pestila že dalj časa.

Ta korak ga prepelje od faz, ko nas je najprej spoznal in smo mu nato postali všeč, do faze, ko nam začne zaupati. Takšen potencialni kupec se v naslednji fazi spremeni iz morebitnega v dejanskega kupca. Najbolj verjetno je, da bo najprej kupil kakšno našo storitev nižje vrednosti. S pomočjo te storitve bo rešil večjo težavo kot je bila tista prej, pri kateri si je pomagal s freebijem.

Ker mu bo tudi tokrat uspelo, bo naslednjič pripravljen na nakup višje vrednosti. Zanj bo izvedel, ker ga bomo o tem obvestili v svojem blogu oziroma novicah in v nekaj zaporednih objavah na socialnih omrežjih, kjer nam sledi.
Tudi tokrat bodo izkušnje z nami in našim delom klientu prinesle določeno korist, kar bo le še okrepilo njegovo pripadnost našim izdelkom in naši blagovni znamki. Tak zadovoljen kupec bo postal ambasador naših izdelkov in blagovne znamke. Na tak način se lahko število naših kupcev le še povečuje in vrednost naše blagovne znamke zanesljivo raste. Le kaj bi si lahko še želeli več?

Če si želite izvedeti več o tem, kako pripraviti privlačno brezplačno darilo (freebie), da bo res doseglo svoj namen in pritegnilo morebitne kupce k temu, da nas bodo bolje spoznali in da jim bomo postali všeč, spremljajte naše objave.

O tem pa več naslednjič.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.