BITI ALI NE BITI, TO JE BILO VČERAJ ZVEČER VPRAŠANJE!

05.10.2021

 

 

Podjetniki potrebujemo socialna omrežja. Pomagajo nam pri ohranjanju stika s kupci, pri pridobivanju novih kupcev, pri oglaševanju, pri prodaji... skratka, koristna so!

Potem, ko ste najprej postavili svojo odlično spletno stran, je naslednji korak vključitev socialnih omrežij v vaše poslovanje. V Sloveniji in v Evropi je daleč najbolj uporabljana tovrstna platforma Facebook. Torej: nujno kreirajte svoj profil na Fb. Z njegovo pomočjo boste izvajali obveščanje in oglaševanje o svojem poslovanju, torej o tem, kaj se pri vas dogaja. In ja, seveda uporabljajte Facebook! Naučite se ga uporabljati sami ali najemite kakšnega zunanjega sodelavca, ki bo to storitev opravljal namesto vas. To, da ste ga vključili v svoje poslovanje, vam bo zelo pomagalo. Morate pa se sprijazniti z dejstvom, da lahko na Fb, kot rečeno, izvajate poslovanje zgolj tako, kot vam Fb to dovoli.

Vse našteto velja tudi za Instagram. Tudi Instagram je izredno pomembna platforma, še posebaj za ponudnike turističnih storitev in izdelkov. Zakaj? Ig (Instagram) je bil najprej kreiran kot platforma za deljenje fotografij. Fotografije imajo v turizmu še posebej pomembno vlogo in to prav v fazi »prepričevanja« bodočih kupcev/gostov, da je prav vaša ponudba edina prava zanje. Vendar pozor! - To velja, če so vaše fotografije kakovostne, po možnosti profesionalne. Če niste vešči fotografiranja, naj vam pomaga strokovnjak!
V zadnjem času se je uveljavil tudi nov izraz, povezan z zelo visoko kakovostjo neke storitve ali izdelka, z izrednim dizajnom in posledično nujno objavo na Instagramu: instagramabilnost!

Managerji in lastniki Ig so se seveda zavedali naraščajočega potenciala za pridobivanje profita in so ga prilagodili (kot pred tem že fb) za oglaševanje in prodajo, predvsem za plačljive variante obojega. Ker pa sta še vedno na razpolago možnosti brezplačne uporabe obeh platform, ju seveda uporabljajte! Prav je tudi, da veste, da pridejo z razvojem in rastjo vašega poslovanja na vrsto tudi plačljivi oglasi na obeh platformah. Tudi to je nujno. Morate pa biti sposobni sprejeti odločitev, kdaj začeti plačljive oglase uporabljati.

Tisti, ki ste osnovali svoje poslovanje na Fb ali Ig, ste včeraj doživeli veliko razočaranje, verjetno pa tudi upad prihodkov. Zato je nujno, da poznate vse elemente uspešnega poslovanja (preberite prejšnj zapis v novicah) in jih dejansko tudi upoštevate. In, da upoštevate »pravila« digitalnega poslovanja. Najprej spletna stran, njej v pomoč socialna omrežja.

Da bo vaše poslovanje res uspešno, morate pripraviti tudi prodajni lijak. Več o lijaku naslednjič!

 

 

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.