- Ne veste, kako bi najbolje opredelili nov prodajni trg za vaše izdelke?
- Vam opredeljevanje idealnih kupcev ali edinstvene konkurenčne prednosti predstavlja težave?
- Potrebujete pomoč pri pripravi trendovske nove ponudbe, s katero boste prepričali idealne kupce v nakup?
- Vam predstavitev trendovske nove ponudbe v živo (na sejmu ali kjerkoli drugje) predstavlja resen izziv?
- Vam iskanje novih poslovnih partnerjev – še posebej novih kupcev v tujini – povzroča težave?
- Ste sposobni sami pripraviti kakovosten marketinški, prodajni ali izvozni načrt?
MORDA SI SAMO ŽELITE PRIVABITI NOVE, IDEALNE KUPCE, KI VAS BODO ZADOVOLJNI PRIPOROČALI PRIJATELJEM, PISALI O VAS IN VAŠI PONUDBI ODLIČNE OCENE IN SE BODO K VAM VEDNO ZNOVA RADI VRAČALI?
Odgovori na vaše želje se skrivajo v spletnem izobraževalnem programu Ekspres do novih kupcev!
NAJBOLJŠI NAČIN ZA PRIDOBIVANJE NOVIH KUPCEV V TUJINI PA JE OBISK SPECIALIZIRANEGA MEDNARODNEGA SEJMA.
Tam se zberejo vsi največji igralci iz vaše panoge in niše: proizvajalci izdelkov, ponudniki storitev, kupci, inovatorji... skratka vsi, ki v panogi kaj veljajo. In vsi ti deležniki so zbrani na istem mestu ob istem času. Priložnost za navezavo stikov že ne more več biti boljša!
Kaj lahko naredite že danes, da bo vaš obisk sejma kar najbolj učinkovit?
Če se želite res dobro pripraviti na to, da boste kot obiskovalec sejma s primerno predstavitvijo svojega podjetja in storitev, predvsem pa s prepričljivim osebnim nastopom pridobili potencialne tuje kupce, da se bodo med sestankom na sejmu z vami pogovarjali o povsem konkretnih možnostih sodelovanja, se prijavite na naš spletni izobraževalni program Na sejem po nove kupce.