Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
še posebej ne, če vam je na voljo mentorska pomoč. Spletni izobraževalni program Na sejem po nove kupce je sestavljen iz šestih modulov. Vsak modul vsebuje razlago izbrane teme, naloge, ki jih morate opraviti, prav tako pojasnila, zakaj so pomembne. Da se boste lažje osredotočali na temo in na vsebinske zahteve posameznega modula, predvsem pa, da ne boste po nepotrebnem izgubljali časa, smo vam pripravili več različnih vprašalnikov, preglednic in tabel. Ti že oblikovani dokumenti vas enostavno vodijo skozi postopke izvajanja nalog in sprejemanja odločitev vse do uspešnega zaključka izvajanja programa. In seveda do tega, da boste dosegli vse cilje, ki si jih boste zadali na začetku.
MODULI:
1. ENA LASTOVKA ŠE NE PRINESE POMLADI
ali zakaj bi bili prav mi zanimivi za nove kupce?
posnetek dejanskega stanja, opredelitev poslanstva, vizije, ciljev, projektnega tima in vodje, Mapa uspešnosti
2. VSAKA POT SE ZAČNE S PRVIM KORAKOM
ali kako se pozicioniramo v državo in panogo izvoza?
dogajanje na izvozni destinaciji, analiza trga, kako do informacij, izbor in pregled sejma
3. DOBER GLAS SEŽE V DEVETO VAS
ali moč čarobne besede prednost
iskanje novih kupcev, bonitetna poročila, predstavitev, osnove znamčenja
4. KAR SEJEŠ, TO ŽANJEŠ
ali na lov za uspešnimi dogovori
komunikacija s potencialnimi novimi kupci, možnosti za povečanje proizvodnje
5. DOBRO BLAGO SE SAMO HVALI
ali sejem: Izvozna mapa v živo
sejemsko dogajanje; sestanki, pogajanja
6. KUJ ŽELEZO, DOKLER JE VROČE
ali: prepričali smo jih. Kako naprej?
evalvacija izvedbe programa, koncept aktivnosti za naprej
Sip Na sejem po nove kupce je namenjen slovenskim izvoznikom - direktorjem in lastnikom malih in srednjih podjetij (MSP), odločevalcem v podjetjih, ki svoje izdelke/storitve izvažajo v tujino.
Aktivno ga izvajajo tržniki v podjetjih, ki iščejo nove kupce v tujini, nato komunicirajo z njimi in jih s kakovostno in privlačno ponudbo prepričajo v sodelovanje. Pri izvajanju opisanega procesa razen tržnika sodelujejo tudi zaposleni z ostalih oddelkov podjetja: proizvodnje, marketinga, kadrov, financ in prava.
Sip Na sejem po nove kupce je razdeljen na 6 modulov, ki si smiselno sledijo in jih je za to, da se doseže optimalni rezultat, potrebno v danem vrstnem redu tudi izvajati.
Vsak modul vsebuje razlago teme, ki jo obravnava in pripravljene obrazce, ki jih mora izvoznik/izvajalec programa izpolniti, ko temo “predeluje”. Tudi obrazci si smiselno sledijo in vsi skupaj tvorijo takoimenovano Izvozno mapo, ki jo člani projektnega tima uporabljajo v tiskani ali on-line obliki.
V Izvozni mapi so zbrani vsi podatki o projektu - torej o procesu pridobivanja novih kupcev, o možnih virih financiranja in zavarovanja plačil in o teh kupcih. Vsi ti podatki skupaj predstavljajo osnovo za samozavesten začetek pogajanj na sestankih na sejmu.
V času izvajanja programa je izvoznik/vodja projektnega tima ves čas v stiku z mentorico v zasebni fb skupini, kjer z njo in medseboj komunicirajo tudi ostali uporabniki SIP Na sejem po nove kupce.
Mentorica je sicer vsem uporabnikom na voljo tudi za V & O enkrat v vsakem modulu – to je čas, ko odgovarja na vsa vprašanja v zasebni skupini na fb ali e-pošti direktno in takoj.
Predviden čas za izvajanje vsakega modula je 2 tedna; skupni čas za izvedbo celotnega programa je torej 3 mesece.
Koliko ur bo potreboval posameznik, da bo opravil vse naloge v modulu, ki ga bo obravnaval, pa je odvisno od več dejavnikov. Najpomembnejša sta dva: kako hitro v podjetju pridobivajo in razvrščajo podatke in kako hitro sprejemajo odločitve.
Čas izvajanja sip Na sejem po nove kupce je sicer odvisen tudi od zunanjih izvajalcev, s katerimi bo izvoznik sodeloval: analiza trga, bonitetne ocene, finančna institucija – krediti, odkup terjatev, ipd. To še posebej velja v primeru, ko predstavljajo storitve zunanjih sodelavcev vmesni člen, ki mora biti izveden, preden lahko izvoznik nadaljuje z izvajanjem programa.
V kolikor se kateri od izvoznikov pripravlja na sejem, ki se bo odvijal prej kot čez 3 mesece, lahko izvaja program hitreje in se mu bo mentorica prilagodila.
Telefon: 070 150 510
E-pošta: info@bonitax.si
Bonitax, avtorske pravice pridržane
Izdelava spletnih strani:Izdelava spletnih strani - Spletna postaja
Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje
Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.